Zwroty i reklamacje
Zwroty i reklamacje
Autoryzowany Sklep De Dietrich
Zakupione produkty możesz zwrócić w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki. Jeśli chcesz zwrócić zakupiony produkt, prosimy o wcześniejszy kontakt z naszym działem obsługi klienta.
Dane kontaktowe
Infolinia
+48 730 593 904
od poniedziałku do piątku, 10:00-18:00
Jak zwrócić produkt?
Skontaktuj się z nami
Zadzwoń na infolinię lub wyślij wiadomość e-mail z prośbą o zwrot, podając numer zamówienia oraz powód zwrotu.
Ustal szczegóły zwrotu
Nasz zespół ustali z Tobą szczegóły, takie jak forma wysyłki i sposób zapakowania produktów. Otrzymasz dokładne instrukcje dotyczące dalszych kroków.
Przygotuj przesyłkę
Zabezpiecz produkty do zwrotu zgodnie z otrzymanymi instrukcjami. Możesz wykorzystać oryginalne opakowanie lub inne bezpieczne opakowanie.
Ważne informacje
- Dołącz do paczki paragon oraz oświadczenie o odstąpieniu od umowy
- Oświadczenie możesz przesłać na e-mail: sklep@dedietrich-sklep.pl
- Zwracane produkty muszą być w stanie nienaruszonym, bez śladów użytkowania
- Zwrot pieniędzy następuje w ciągu 14 dni od otrzymania zwrotu
- Koszt zwrotu pokrywa klient
Reklamacje
Jeśli zakupiony produkt okazał się wadliwy, uszkodzony lub niezgodny z zamówieniem, chętnie pomożemy Ci w rozwiązaniu problemu.
Adres do reklamacji:
Słoneczna 18
05-126 Stanisławów Pierwszy
Adres E-mail do reklamacji:
sklep@dedietrich-sklep.pl
Szczegółowe zasady zwrotów i reklamacji znajdziesz w naszym regulaminie. W przypadku pytań, skontaktuj się z naszym zespołem obsługi klienta: sklep@dedietrich-sklep.pl.
Zawsze jesteśmy do Twojej dyspozycji!
Nasz zespół obsługi klienta chętnie pomoże Ci w każdym etapie procesu zwrotu lub reklamacji.
