Regulamin sklepu
Poniższy Regulamin określa ogólne warunki sprzedaży obowiązujące w naszym sklepie internetowym dostępnym pod adresem https://dedietrich-sklep.pl, prowadzonym przez Michał Gliwicki 05-126 Stanisławów Pierwszy, ul. Słoneczna 18, NIP: 5222830880, REGON: 142473168.
1. Zakres obowiązywania regulaminu
Regulamin obowiązuje dla wszystkich zamówień składanych przez Konsumentów i Przedsiębiorców za pośrednictwem naszego sklepu internetowego.
Konsumentem jest zgodnie z art. 22 Kodeksu cywilnego osoba fizyczna dokonującą z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
Przedsiębiorcą jest zgodnie z art. 43 Kodeksu cywilnego osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której ustawa przyznaje zdolność prawną, prowadząca we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową.
Inne lub uzupełniające Regulaminy i Ogólne Warunki Handlowe stosowane przez Przedsiębiorców nie znajdują zastosowania – staną się one częścią umowy wyłącznie, gdy udzielimy na to wyraźnej, pisemnej zgody.
2. Zawarcie umowy
Umowa sprzedaży zostaje zawarta z Michał Gliwicki.
Prezentowane produkty w naszym sklepie internetowym stanowią zaproszenie do zawarcia umowy sprzedaży. Aby zawrzeć umowę, należy dodać wybrane produkty do koszyka i przejść proces składania zamówienia. Przed jego finalizacją możliwe jest modyfikowanie zawartości koszyka oraz danych w formularzach, korzystając z dostępnych opcji i wskazówek wyświetlanych w trakcie składania zamówienia.
Kliknięcie przycisku finalizującego zamówienie na stronie podsumowania oznacza złożenie wiążącego zamówienia na produkty znajdujące się w koszyku. Umowa sprzedaży zostaje zawarta z chwilą wpłynięcia i zarejestrowania zamówienia w naszym systemie. Po złożeniu zamówienia otrzymają Państwo wiadomość e-mail potwierdzającą zamówienie oraz zawarcie umowy.
3. Język i zasady utrwalania umowy
Umowę sprzedaży można zawrzeć w języku Polskim
Przechowujemy treść umowy i przesyłamy Państwu drogą e-mailową informacje dotyczące zamówienia oraz nasz Regulamin. Informacje o złożonych zamówieniach można również sprawdzić poprzez konto klienta. Regulamin jest dostępny na stronie naszego sklepu internetowego w sposób umożliwiający jego pobranie, odtworzenie i zapisanie.
4. Dostawa produktów
Do wskazanych cen produktów należy jeszcze doliczyć koszty przesyłki. Natomiast jeżeli wartość zamówienia przekracza 500 PLN brutto wówczas koszt przesyłki pokrywany jest przez Sprzedawcę.
Zamówione produkty dostarczane są za pośrednictwem współpracujących z nami firm kurierskich.
- InPost Paczkomat® 24/7
- FedEx
Szczegółowe informacje o możliwych sposobach i terminach dostawy oraz kosztach przesyłki prezentowane są w trakcie składania zamówienia oraz na stronie naszego sklepu "Czas i koszty dostawy".
W przypadku wyboru przez klienta sposobu płatności przelewem, czas realizacji zamówienia liczony jest od dnia uznania rachunku bankowego lub konta rozliczeniowego Sprzedawcy.
5. Płatności
W naszym sklepie internetowym dostępne są dla Państwa następujące formy płatności:
- Płatność za pobraniem przy odbiorze przesyłki.
- Płatność może zostać dokonana tradycyjnym przelewem na rachunek bankowy naszego sklepu. Wybierając tę formę płatności, po złożeniu zamówienia otrzymają Państwo e-mail z danymi niezbędnymi do wykonania przelewu. Proces realizacji zamówienia rozpocznie się po zaksięgowaniu pełnej kwoty wpłaty na naszym koncie bankowym.
Szczegółowe informacje na temat dostępnych form płatności, w tym zintegrowanych z naszym sklepem serwisów płatności online oraz dostępnych rodzajów e-płatności, a także ewentualnych dodatkowych opłat, są prezentowane podczas składania zamówienia oraz na stronie sklepu w dedykowanej zakładce informacyjnej dotyczącej metod płatności.
6. Prawo do odstąpienia od umowy / zwroty
Konsumenci mają prawo do odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni od momentu otrzymania towaru, zgodnie z informacjami zawartymi w pouczeniu o prawie odstąpienia od umowy.
Prawo do odstąpienia od umowy przysługuje również osobom fizycznym zawierającym umowę bezpośrednio związaną z ich działalnością gospodarczą, o ile z treści umowy wynika, że nie ma ona charakteru zawodowego, co w szczególności wynika z przedmiotu prowadzonej działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej. Pozostali przedsiębiorcy nie mają prawa do odstąpienia od umowy.
7. Zastrzeżenie własności rzeczy
Zamówione w sklepie produkty pozostają naszą własnością do momentu pełnej zapłaty ceny sprzedaży.
8. Szkody powstałe podczas transportu
9. Reklamacje: zgodność towaru z umową / wady
Dotyczy Konsumentów: jesteśmy zobowiązani dostarczyć towar bez wad. W przypadku braku zgodności towaru z umową Konsumentowi przysługują uprawnienia określone w rozdziale 5a ustawy o prawach konsumenta. Na zasadach tam określonych Konsument może żądać naprawy lub wymiany towaru niezgodnego z umową, bądź złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny towaru albo odstąpić od umowy. Ponosimy odpowiedzialność za brak zgodności towaru z umową ujawniony w ciągu 2 lat od jego dostarczenia, chyba że dla danego towaru określiliśmy dłuższy termin przydatności do użycia – w takim przypadku obowiązuje ten dłuższy termin.
W razie braku zgodności towaru z umową powyższe postanowienia dotyczące Konsumenta stosuje się również do osoby fizycznej zawierającej umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie ma ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
Reklamacje można składać:
- za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep@dedietrich-sklep.pl
- kontakt telefoniczny jest możliwy pod numerem telefonu: +48 730 593 904
Sprzedawca ma 14 dni na udzielenie odpowiedzi na reklamację.
10. Usługi świadczone drogą elektroniczną
Aby korzystać z naszego sklepu internetowego, w tym przeglądać asortyment i składać zamówienia, konieczne jest posiadanie urządzenia multimedialnego z przeglądarką internetową oraz dostępem do Internetu i poczty elektronicznej. Zaleca się włączenie obsługi skryptów JavaScript oraz zapisu plików Cookies w ustawieniach przeglądarki. Użytkownicy zobowiązani są do korzystania ze sklepu w sposób zgodny z prawem i dobrymi obyczajami, a dostarczanie treści o charakterze bezprawnym jest zabronione.
Dokładamy wszelkich starań, aby serwis i interfejs sklepu internetowego działał prawidłowo zgodnie z aktualnym stanem wiedzy technicznej i zobowiązujemy się do usuwania wszelkich zgłoszonych przez użytkowników nieprawidłowości oraz problemów technicznych w rozsądnym terminie. Powyższe odnosi się także do zapisu na newsletter lub możliwości założenia konta klienta, jeśli takie usługi są dostępne w naszym sklepie. W przypadku wykrycia nieprawidłowości lub przerw w działaniu serwisu mogą Państwo powiadomić nas za pomocą danych kontaktowych podanych w poprzednim punkcie. Prosimy o podanie rodzaju oraz daty wystąpienia problemu w przypadku zgłoszenia dotyczącego nieprawidłowości technicznych sklepu internetowego.
11. Pozasądowe rozwiązywanie sporów
Informujemy, że Konsumenci mają możliwość skorzystania z pozasądowych metod rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Szczegóły dotyczące tych procedur i dostępu do nich można znaleźć na stronie internetowej: www.uokik.gov.pl w zakładce „Polubowne rozwiązywanie sporów konsumenckich”.
Dodatkowo, pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr dostępna jest internetowa platforma do rozstrzygania sporów konsumenckich (tzw. platforma ODR). Platforma ODR to wielojęzyczna, interaktywna strona internetowa, która umożliwia Konsumentom i przedsiębiorcom pozasądowe rozwiązywanie sporów wynikających z umów sprzedaży zawieranych na odległość lub umów o świadczenie usług.
Skorzystanie z powyższych pozasądowych metod dochodzenia roszczeń i rozwiązywania sporów jest dobrowolne i możliwe tylko wtedy, gdy obie strony – Konsument i sprzedawca – wyrażą na to zgodę.
Zobowiązujemy się do udziału w pozasądowym rozwiązywaniu sporów z Konsumentami, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 23 września 2016 r. o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich. Podmiotem uprawnionym do pozasądowego rozwiązywania sporów między naszym przedsiębiorstwem a Konsumentem jest: Wojewódzki Inspektor Inspekcji Handlowej w Krakowie, Ujastek 7, 31-752 Kraków, http://krakow.wiih.gov.pl/Content/Page/mediacje/#.
12. Postanowienia końcowe
Tę stronę możesz zmieniać tutaj:
Panel administratora > Wygląd i treści > Strony informacyjne > Regulamin