Zwroty
Zakupione produkty możesz zwrócić w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki.
Jeśli chcesz zwrócić zakupiony produkt, prosimy o wcześniejszy kontakt z naszym działem obsługi klienta, aby ustalić szczegóły dotyczące zwrotu. Nasi pracownicy pomogą Ci w każdym etapie procesu i udzielą instrukcji dotyczących wysyłki. Z uwagi na fakt, że często towar jest wysyłany bezpośrednio od importera adres do zwrotu przekażemy w korespondencji.
Jak zwrócić produkt?
-
Skontaktuj się z nami
Zadzwoń na infolinię lub wyślij wiadomość e-mail z prośbą o zwrot, podając numer zamówienia oraz powód zwrotu:- Infolinia: 730 593 904 (od poniedziałku do piątku, 10:00-18:00)
- E-mail: sklep@dedietrich-sklep.pl
-
Ustal szczegóły zwrotu
Nasz zespół ustali z Tobą szczegóły, takie jak forma wysyłki i sposób zapakowania produktów. Otrzymasz dokładne instrukcje dotyczące dalszych kroków. -
Przygotuj przesyłkę
Zabezpiecz produkty do zwrotu zgodnie z otrzymanymi instrukcjami. Możesz wykorzystać oryginalne opakowanie lub inne bezpieczne opakowanie.
Pamiętaj, aby dołączyć do paczki paragon oraz oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Jeśli korzystasz z innego formularza, prosimy o podanie numeru konta bankowego oraz czytelne wypełnienie danych kontaktowych. Oświadczenie o odstąpieniu możesz również przesłać na adres e-mail: sklep@dedietrich-sklep.pl.
Data wysłania wiadomości e-mail z oświadczeniem lub data nadania przesyłki decyduje o zachowaniu terminu zwrotu. Zwracane produkty muszą być w stanie nienaruszonym, bez śladów użytkowania, z kompletnymi metkami. W przypadku niespełnienia tych warunków, produkt zostanie odesłany na Twój koszt.
Zwrot pieniędzy następuje w ciągu 14 dni od otrzymania zwrotu. Metoda zwrotu zależy od wybranej formy płatności. W przypadku częściowego zwrotu zamówienia, koszt dostawy nie zostanie zwrócony. Koszt zwrotu pokrywa klient. W przypadku nieodebranego zamówienia, zwrócimy kwotę pomniejszoną o koszt przesyłki zwrotnej.
Reklamacje
Jeśli zakupiony produkt okazał się wadliwy, uszkodzony lub niezgodny z zamówieniem, chętnie pomożemy Ci w rozwiązaniu problemu. Procedura reklamacyjna wygląda następująco:
-
Kontakt z nami
Skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta poprzez formularz kontaktowy, e-mail lub infolinię:- Infolinia: 730 593 904 (od poniedziałku do piątku, 10:00-18:00)
- E-mail: sklep@dedietrich-sklep.pl
-
Zgłoszenie problemu
Opisz szczegółowo problem, dołączając istotne dokumenty, takie jak numer zamówienia, paragon lub faktura. -
Dalsze kroki
Odpowiemy na Twoje zgłoszenie najszybciej jak to możliwe, podając dalsze instrukcje. W przypadku uznania reklamacji zaproponujemy najdogodniejsze rozwiązanie, takie jak wymiana produktu, naprawa, zwrot pieniędzy lub inna forma rekompensaty.
Adres do reklamacji:
Wiertnicza 169
02-956 Warszawa
Szczegółowe zasady zwrotów i reklamacji znajdziesz w naszym regulaminie. W przypadku pytań, skontaktuj się z naszym zespołem obsługi klienta: sklep@dedietrich-sklep.pl. Zawsze jesteśmy do Twojej dyspozycji!